Veřejná zakázka: Zajištění stravování pro Krajskou správu ČSÚ v Hradci Králové

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 133
Systémové číslo: P14V00000039
Evidenční číslo ve VVZ: 348590
Počátek běhu lhůt: 04.11.2014
Nabídku podat do: 18.11.2014 14:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zajištění stravování pro Krajskou správu ČSÚ v Hradci Králové
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění stravování v Krajské správě ČSÚ v Hradci Králové (dále „KS ČSÚ“). Jedná se o přípravu, dovoz a výdej jídel do administrativní budovy, ve které se nachází 50 zaměstnanců, z toho se denně stravuje průměrně 25 zaměstnanců, přičemž není garantována pravidelná přítomnost zmiňovaných 25 strávníků.
Zadavatel upozorňuje uchazeče, že v době prázdnin a v období konání voleb je při plošných zkouškách počet obědů nižší. Při každých volbách se jedná o časové období v délce maximálně 2 dny v měsíci.

Cena oběda zahrnuje:
• dopravu do KS ČSÚ;
• mzdu zaměstnance dodavatele, který bude zajišťovat převzetí/výdej obědů, mytí nádobí v průmyslové myčce a úklid prostor kuchyně;
• 1 polévku;
• 1 hlavní jídlo;
• 2 dcl nápoje (slazený a neslazený čaj);
Zadavatel požaduje denně v pracovních dnech dovoz 2 druhů hlavního jídla; z toho 1 jídlo teplé a 1 jídlo studené, tj. zeleninový salát (nebo těstovinový, luštěninový, vajíčkový, apod.), dále požaduje možnost objednat 1 sladké teplé hlavní jídlo za týden.

Pokrmy budou dopravovány do vlastních nádob KS ČSÚ a vydávány zaměstnancem dodavatele, který bude kromě převzetí a výdeje obědů zajišťovat i mytí nádobí v průmyslové myčce a úklid prostoru kuchyně, přičemž úklidové a mycí prostředky bude zajišťovat na své náklady zadavatel.

Inventární seznam majetku, který se nachází v kuchyni, je uveden v příloze č. 6 zadávacích podmínek.

Zadavatel požaduje garanci obměny minimálně 50% hlavních jídel v rámci nabídky každý měsíc a minimálně 100% hlavních jídel v rámci nabídky každé dva měsíce. Tedy vždy minimálně každé dva měsíce se musí vyměnit celý jídelníček.

Podrobná specifikace požadavků je uvedena v příloze č. 1 zadávacích podmínek.

Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 10. 11. 2014 v 9.00 hodin v Hradci Králové na adrese: Myslivečkova 914, 500 03 Hradec Králové

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 520 330 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Český statistický úřad
  • IČO: 00025593
  • Poštovní adresa:
    Na padesátém 3268/81
    10000 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 638357

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Na padesátém 3268/81
100 82 Praha 10

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky