Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Poskytování služeb správy a rozvoje informačního systému základní registr osob - ROS
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této nadlimitní veřejné zakázky je
- správa a údržba programového vybavení pro informační systém Základní Registr osob (dále rovněž jen „Servis APV ROS“),
- správa a servis technického vybavení pro informační systém Základní Registr osob (dále rovněž jen „Servis HW SIS a základního SW ROS“),
- rozvoj programového vybavení pro informační systém Základní Registr osob (dále rovněž jen „Rozvoj APV ROS“).
Informačním systémem Základního Registru osob - ROS je myšlena jak část ROS, tak i agendový informační systém IAIS ROS. Požadovaná plnění veřejné zakázky musí vycházet ze zadání a technických specifikací „Globální architektury systému základních registrů“, která tvoří přílohu č. 8 a přílohu č. 9 zadávací dokumentace, dále z „Globální architektury Registru osob“ a „Požadovaných technických parametrů“ základních registrů, které definují požadavky na základní registr osob a jeho součinnost s ostatními základními registry, která tvoří přílohu č. 10 a přílohu č. 11 zadávací dokumentace.
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek a v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedena v příloze č. 4 zadávací dokumentace - Specifikace a informace o předmětu veřejné zakázky, v příloze č. 6 zadávací dokumentace - Charakteristika a popis technologické architektury a infrastruktury IS ROS a v závazném návrhu smlouvy, které tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Na padesátém 3268/81
100 82 Praha 10
Kontakt: Ing. Lucie Petrásková
e-mail: VEREJNEZAKAZKY@czso.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: užší řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast: 14.07.2016 14:00
Datum předložení nabídky: 12.09.2016 14:00
Počátek běhu lhůt: 06.06.2016
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: